Oh sunny day

Denna, min första lediga helg på länge, har jag:
kört bil till Blekinge
köpt en bikini, med ROSA prickar :D
lagat lasagne med mormor
ätit tårta med 46 ljus på
jagat tvillingar
ätit på thailändsk restaurang
tittat på fotboll
saknat Zlatan i anfallet
tränat
legat på en bänk i solen
varit barnvakt
ätit lax

Idag har man verkligen känt av våren! Så många gånger man har jublat över att våren äntligen kommit, för att i nästa ögonblick förbanna sig över de kyliga vindarna och den råa luften.
Idag var det annorlunda, iaf till en början. Jag tog på mig vantar, mössa och jacka innan jag gav mig iväg på cykeln. Det brukar ju ändå behövas, frusen som jag är. Men ack nej. Plaggen flög av, ett efter ett, till och med jackan. Solen värmde verkligen. Men... säg den glädje som varar för evigt. Gråa, nästan svarta moln drog in över staden och gav ifrån sig hagelkulor. Hurra! Att våren alltid ska vara så jäkla seg.. Jag som har köpt bikini och allt. Kom igen!

    
Kusinvitamin linslus                                             20+20+3+3 -årstårta


Imorgon är det back in business. Jobb 10-19, är inte alls sugen på det.
Kram och handslag, Emmzor


Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad stor Alice har blivit, sen jag såg henne sist!

2009-03-31 @ 17:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0