Fredag fredag

Så var man hemma efter en lång arbetsdag. Pissmycket folk på Nova hela dagen, undrar var alla kommer ifrån..
Funderade på om jag skulle följa med ut i Malmö ikväll, men jag orkar nog inte. Sitter fint med en hemmakväll, ska upp tidigt imorgon ändå och köra till Blekinge och hälsa på mina små tvillingkusiner plus storkusin haha :) Längesen jag träffade dem så det ska bli kul! Är för en gångs skull ledig heeela helgen. Sjukt härligt! Nu ska jag äta indisk mat, nice! Må väl, trevlig helg! Tjingeling

Btw, Prisa gudarna, här kommer skattåterbäringen! Deklarationen kom idag, trodde jag skulle få restskatt från ifjol, men icke, jag ska få tillbaka drygt 1000 riksdaler, tackar vi för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0