Vår?

Svinkallt ute, ena stunden strålande sol, nästa snöfall. Vad händer? Jag vill ha våååår! På riktigt!
Jag och Stoffe var på badet idag, 65 riksdaler för att ta sig en simtur, några åk i vattenrutschkanan och en stund i bubbelpoolen. Rena rånet enligt mig! Tacka vet jag när det kostade 25. Efter det stack vi och käkade, och fikade. Så nu behöver jag inte äta mer idag. Ikväll blir det bio, Watchmen tror jag den heter. Jag och superhjältar har inget förhållande överhuvudtaget (kan knappt skilja på stålmannen och spindelmannen), men det kan det kanske bli ändring på.

Over and out, adjöken!

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag har tänkt ha den just nedanför nacken :)

2009-03-24 @ 17:50:04
URL: http://jenniferejemalm.blogg.se/
Postat av: tezz

jag är tränare för två lag ute i torn. p99 och f94, en hel del att göra :)

spelar du själv fortfarande?



det viktigaste är att man trivs med personalen, för det är då man känner att man tycket att det är kul att gå till jobbet var dag.

2009-03-24 @ 21:07:51
URL: http://tezzand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0