Vi hade iaf tur med vädret

Vilket väder! Jeansjacka och solbrillor, och dessutom grilldoft i luften när jag cyklade hem precis. Det är så det ska va! Annars har jag jobbat idag. 8-13 riktigt skönt! Sen skulle jag vänta tills Stoffelito slutade, och då dök Caroline upp så vi tog en sväng på Nova så länge. Köpte lite småsaker på Gina, hör och häpna! En tunika och ett blommigt linne som jag blev kär i. Man blir lite av en shoppaholic av det här sommarvädret :P Sen svängde vi förbi John-John på Juicebar och han bjöd oss på smoothie. Riktigt gott! När klockan slog två slutade Stoffe och det var tänkt att vi skulle sticka till gymmet, men istället hamnade vi i solen hans trädgård och käkade godis. Man blev helt seg av värmen, men vi pallrade oss till gymmet senare ändå. Nu är jag hemma och är galet hungrig! Mat och sen fotboll ikväll, champions league. Härlig dag, minst sagt :) Toodels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0