Frohe Ostern

Har varit en mycket trevlig påskhelg så här långt!
Först och främst kom jag fram till Maja och Ramlösa utan problem. Det var första gången jag gav mig ut med bilen själv utan att riktigt veta vägen. Men vägskyltar är allt bra de! Vi åt en romantisk middag för tre, sjöng gamla barnvisor, Maja tog den mest effektiva joggingturen i parken som jag nånsin sett och jag och Ofelia (katten) gick gladeligen efter med raska steg. Vi var på alla byggvaruhus i hela Helsingborg och kollade på badrumsmöbler, solade i parken och åt godis. Toppbetyg på det!








Igår var släkten här på påskmiddag och vi hade även äggrullning haha. Gissa vem som vann ;) Även om de andra påstod att jag skulle dela vinsten med Elin.
Idag har vi också haft besök av massa folk, en del ungar också så jag har varit lekledare. Kul men man blev minsann lite trött.
Ikväll blir det bio med Stoffe, Sanna och Håkan!

Glad påsk! Frohe Ostern! Happy easter! Buona Pasqua!

Kommentarer
Postat av: mimmi

sötnosar :D:D



jaa, det mååååste vi ! får nästan styra det efter när du och emma jobbar :p

2009-04-12 @ 19:42:59
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0