Full rulle

Tjo vad det var livat i den här bloggen. Känner verkligen ingen motivation att skriva för tillfället hehe. Bra det går för mig!
Just nu känns det inte som jag har tid med datorn alls, jobbar för det mesta om dagarna och sen på kvällarna har jag också haft fullt upp de senaste dagarna. Bland annat var vi på "after work" på Carlsons trädgård igår! Det var riktigt mysigt. Dock var det bara jag, Oscar och Sebbe från början, men sen kom Stoffe och sen Danni också så vi blev ett gäng till sist! Så där satt vi och drack och hade det trevligt och när trubaduren började spela blev det åka av! Vi skrålade med så gott det gick och Sebbe var på och skulle önska låtar hela tiden :P Haha.
Imorgon blir det jobb igen, sen förfest hos Sofia. Tror dock att jag ska skippa utgång eftersom jag måste upp tidigt på lördag. Det arrangeras JSM i gymnastik i Lund nämligen och min gamla förening är arrangör. Jag har lovat att jag ska hjälpa till med musiken och så, ska bli kul och träffa gympafolket och komma in i stämningen igen! Man saknar allt det där ibland ;)
Och sen på lördagkväll smäller det. Då är det Donken-fest! De brukar bli riktigt roligt och galet. Undra vem som kommer stå för skandalerna den här gången haha :P


Haha detta var längesen. UT-riks i Göteborg och vi vann :D

Kommentarer
Postat av: Emma

vilka va de som vann JSM? :)

2009-05-03 @ 18:25:04
URL: http://tillemmasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0