En dag när vindarna bär

Kul att man är instängd i ett köpcenter hela helgen när det är rena rama sommarvädret ute. Fick iaf njuta lite av solen under mina raster, tackar vi för! Var ganska seg på jobbet annars eftersom vi var ute och svirade igår. Jag, Linn, Louise, Elin och Stoffe. Andreas var halft med på förfesten men han skulle jobba sen. Det var tänkt att vi skulle på nation men det var kö överallt så vi stack till Herkules istället, inget fel på det! På väg dit hamnade vi av någon outgrundlig anledning (eller för att nöden inte har någon lag) i botaniska trädgården genom att klättra över den låsta grinden. Nu i efterhand frågar man ju sig varför vi skulle in just där..
Det märkligaste på jobbet idag måste ändå vara de 10 killar som stod framme vid kassan redan innan vi ens öppnat. Vi bara vad händer?! De nästan dumförklarade mig när jag inte visste att det var "Lunda-lanet" som pågick. De hade inte sovit på hela natten och det märktes för de fjantade sig som fan, höll på att säga massa lan-termer när de beställde och grejer. Lagom roande för mig haha..

Undrar om jag har fått ögoninflammation, mina ögon har hållit på och krångla hela dagen och varat och haft sig. INTE kul.

Allsvensk fotbollspremiär idag, wohooo :D Äntligen! Och MFF vann, ännu mer wohoo!

Blir nog en lugn hemmakväll tonight. Är bjuden på partaj på Nilstorp, men jag känner mig inte riktigt i form för det. Får bli en annan gång. Solong!


Hehe ändrade planer. Blir Robinson och kanske film hos Jocke istället. Trevligt men trött kommer det nog bli haha :)
Orvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0